יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

כיצד תקדמו את ההרכב שלכם?!

הצלחה נובעת מ- 20% כשרון ו – 80% התנהלות!!! את זה כבר אמרתי בכמה הזדמנויות..
בישראל יש המון מוזיקאים מוכשרים בתחום הרוק, לצערי, אני  רואה רבים מהם מבזבזים את כשרונם, ולא מצליחים לפרוץ בשל התנהלות בהתאם למודלים מיושנים שלא קיימים יותר, כמו למשל התקווה להתגלות ע"י חברת תקליטים או ששיר בגלגל"ץ יהפוך אותם לכוכבים בין לילה... כאשר למעשה אתם יכולים לקבוע את גורלכם בעצמכם, כלומר, ההצלחה היא בידיים שלכם!! תפקידכם הוא קודם כל להאמין בעצמכם, לדעת מי אתם ומה התרומה שלכם הייחודית שלכם לעולם המוזיקה (חשוב מאוד שתהיה כזו), לאחר מכן תשאלו את עצמכם מי הוא קהל היעד שלכם ומה מאפיין אותו ואחרי שתענו על השאלות האלה זה הזמן לגלות , היכן הוא נמצא וכיצד אתם מגיעים אליו..כעת כשבידכם המידע החשוב הזה, תוכלו ביתר קלות לדעת כיצד לנתב את משאבים ואנרגיה שלכם היכן שזה באמת מקדם אתכם! המטרה היא לדעת בדיוק מה ניתן להשיג באמצעות כל פעולה שאתם עושים ובאמצעות חשיבה מחוץ לקופסא, לבסס יתרון על פני אחרים, במטרה הנכספת ,לכבוש את קהל היעד שלכם!


האם כך פעלתם עד היום? אם כן ויש לכם רעיונות במה כדאי להשקיע את המשאבים, או דוגמאות על פעולות שהביאו לכם תוצאות בדמות קהל חדש...אנא שתפו אותי ..


אם תרצו לדעת עוד פרטים בנושא ודוגמאות ספציפיות לפעולות שיקדמו אתכם באמת, כנסו ל- http://www.facebook.com/idolederman.producer וצרו איתי קשר

תודה והרבה אהבה לרוק'נרול


עידו לדרמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה