יום שני, 5 בספטמבר 2011

3 המרכיבים החשובים להצלחה!!


הרבה שואלים אותי, מה צריך הרכב רוק כדי להצליח? אז קודם כל בואו נגדיר מה זו הצלחה...הצלחה מבחינתי לא נמדדת ע"י מס' השמעות ברדיו וגם לא ע"י מספר צפיות ביו טיוב (למרות שזה יכול להיות חלק מהסימפטומים) ההצלחה מבחינתי היא כשאחוז גדול מקהל היעד הפוטנציאלי שלנו (יהיה גודלו אשר יהיה) מראה לנו שהוא מעוניין להפוך אותנו לחלק מהחיים שלו כשהוא מגיע להופעות שלנו, צורך את השירים שלנו באינטרנט ובחנויות, עוקב  אחר הפעילות שלנו ביו טיוב,משתף את חבריו באהבה שלו למוזיקה שלנו וכד'... כך אני מגדיר הצלחה של הרכב רוק ולשם אני מכוון את ההרכבים שאני עובד איתם, אם זה במוזיקה ואם זה בהתנהלות עם הקהל שלהם ..חשוב לזכור שחשיפה במדיה היא אך ורק אמצעי להשגת המטרה ולא המטרה עצמה (רבים שוכחים זאת במהלך בדרך ומאוד מתאכזבים כשלמרות החשיפה במדיה הם לא הופכים לאומנם מצליחים באמת..) כדי להשיג את המטרה הזו האומן צריך להיות אחד עם המסר ולהתמסר לו, להאמין בו כדי שאחרים יאמינו לך ולהרגיש את התחושה העילאית כשאתה מצליח להעביר אותו הלאה, התחושה הזו היא הדלק שיניע את גלגלי מנוע הטנק שצריך לדחוף בשיפוע של 90 מעלות כדי להצליח להשיג את המטרות שלנו מול התחרות וכן, זה קשה, אבל אפשרי..
אני ראיתי את זה קורה מול העיניים שלי לא פעם ולא פעמיים וגם זכיתי לחוות את זה עם התקווה 6 והמכנים המשותפים היו תמיד, בידול (ארחיב על מרכיב זה רבות בהמשך..)כנות ואהבה (=חיבור) אמיתית ושלמה למה שאתה עושה, אולי אני נאיבי, אבל אני לא מאמין שמישהו ששר על משהו וחושב שזה בולשיט, יכול באמת לשכנע לאורך זמן, בסוף זה יתגלה והוא ייעצר או ייפול...מכאן גם הקלישאה, שצריך להנות מהדרך ואכן רק מי ששלם עם מה שהוא עושה, נהנה מכל רגע ולכן הדרך הופכת יותר קלה ולא מתישה, בוא נגיד שזה כמו לצאת לטיול רגלי ארוך שיש בו נוף מדהים לאורך המסע, אז לפני שאתם יוצאים למסע, תשאלו את עצמכם אם אתם מצויידים במה שצריך, אם אתם חושבים שכן, מעולה, צאו לדרך, כמו שגיא זוארץ אומר ואל תשכחו לשלוח לי לינק למוזיקה שלכם... 


תנו לי בתגובות!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה